بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید
فافا دانلود
با ما بروز باشید

تا کنون تا چه حد برای حفظ زندگی خود تلاش کرده اید؟ تا حالا مرگ را فریب داده اید؟ نجات جان ساکنان یک شهر دور افتاده، جایی که شانس ها به پایان میرسد قبل از اینکه شیطان باستانی روحشان را با وحشت در بر بگیرد. این بازی جز دسته بازی های معروف Hidden Object به شمار می رود. بازی ای زیبا و فکری که برای اجرای آن نیاز به اندروید ۱.۴.۹ و بالا تر دارید، این بازی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد.

 

Revenge of the Spirit بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید

 

 

 

password بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید لینک دانلود فایل نصب – 38.6 مگابایت | لینک کمکی

download بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید لینک دانلود دیتا – 226.2 مگابایت | لینک کمکی

 

caution بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید توجه: برای اجرای بازی، پس از نصب فایل APK فولدر دیتا یعنی 'Android' را به آدرس 'sdcard/' منتقل کنید و سپس بازی را اجرا کنید. این بازی برای پردازشگر‌های گرافیکی گوناگون دیتاهای گوناگونی دارد و ممکن است لازم باشد دیتا را خودتان از طریق موبایل دانلود کنید.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب: بازی Revenge of the Spirit, بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit, بازی فکری اندروید, دانلود Absolutist Games, دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی hidden object برای اندروید, دانلود بازی Revenge of the Spirit برای Android, دانلود بازی Revenge of the Spirit برای آندروید, دانلود بازی Revenge of the Spirit برای اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی پیدا کردن اشیاء, دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید,
ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی